© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

מטפל סיעודי ברמת גן

ההורה זקוק לעזרה צמודה במהלך היום? אינו מסוגל לבצע בכוחות עצמו את הפעולות ההכרחיות? הוא אינו בטוח בעצמו ומרגיש חסר שלווה? במצב זה חשוב כי בני המשפחה יעשו כל מאמץ כדי למצוא את הפתרון האידיאלי והמתאים ביותר עבור הקשיש. קשישים רבים פקחו עיניים וחשו הקלה משמעותית לאחר שהם החלו לקבל עזרה קבועה ורציפה מאת מטפל סיעודי ברמת גן.

עמותת לב זהב – עזרה מכל הלב לקשיש
אנחנו בעמותת לב זהב מאמינים שלכל קשיש באשר הוא מגיע להזדקן בכבוד באיכות חיים מקסימלית. מסיבה זו אנחנו כאן מציעים מגוון שירותים שנועדו לספק מענה ולענות על הצורך הקיים. כך שהקשיש יקבל את העזרה הנדרשת לו, והוא ילווה על ידי מטפל סיעודי ברמת גן. כך הוא יוכל להתמודד למרות המוגבלות שלו ולנהל את חייו בצורה קלה יותר.

חברתנו מעסיקה צוות נרחב של אנשי מקצוע ומטפלים. ואכן, קשישים רבים נעזרים ביום יום עם מטפל סיעודי ברמת גן מטעמנו. בעזרת מטפל סיעודי ברמת השרון יכול הקשיש לנהל את סדר יומו ולקבל את צרכיו הבסיסיים בצורה מושלמת ובנוחות רבה. תפקידו של מטפל סיעודי ברמת גן הוא להיות למען הקשיש, לראות את רצונותיו ואת צרכיו, ולהגיש סיוע ועזרה כאשר נדרש בשטח.

כדי להשביע את רצונו של הקשיש חשוב כי מטפל סיעודי ברעננה ידע את אשר לפניו וימלא את תפקידו כראוי:
  • צרכים טכניים – לכל קשיש יש צרכים טכניים שהוא לא מצליח למלא אותם בכוחות עצמו. מטפל סיעודי בשהם נמצא בשטח כדי לעשות את הפעולות הללו.
  • מענה לרצונות – לכל קשיש יש רצונות והעדפות משלו. חשוב מאוד כי המטפל שמלווה אותו יכיר ברצונות הללו יעשה מאמץ לענות עליהם.
  • כבוד לקשיש – אמנם הקשיש נמצא בשלב מורכב בו הוא מאבד את הכוחות ואת היכולות שלו. אבל מטפל סיעודי ברמת השרון צריך לזכור שככלות הכול מדובר על אדם מבוגר שכבר עבר בחייו לא מעט. ועליו לכבד אותו בצורה מקסימלית.
מטפל סיעודי בשהם או מטפל סיעודי ברעננה מטעם חברתנו יוכל לענות על הצרכים ולספק לקשיש טיפול מסור.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין