© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

שירותי אח סיעוד

עמותת לב זהב מציעה מגוון שירותים ומענה עבור הקשיש. אנחנו מבינים את המקום המורכב בו הקשיש זקוק לעזרה יומיומית לאורך כל שעות היממה, ויודעים עד כמה קשה לבני המשפחה לענות על הצורך הקיים ולספק לו את המענה הנדרש. כדי לספק לקשיש את מלוא העזרה ולאפשר לו לנהל את יומו בצורה הטובה ביותר אנחנו מציעים מגוון שירותים. העמותה שלנו מעסיקה מספר רב של אנשי מקצוע מתחומים שונים – שירותי אח סיעוד ומטפלים, עובדים סוציאליים ועוד. מטרתנו היא להביא את הפתרון המתאים לכל קשיש באשר הוא.

ההצלחה שלנו – עזרה מותאמת אישית לכל קשיש
במשך שנות הפעילות שלנו אנחנו עמלים למצוא מענה ופתרון לכל קשיש באשר הוא. בין אם מדובר על קשיש שזקוק לטיפול סיעודי ובין אם מדובר על קשיש שצריך שירותי אח סיעוד. אנחנו כאן זמינים לספק מענה מותאם לצרכיו של הקשיש. אצלנו תהיו מרוצים ממענה מושלם!
  • המקצועיות  – יש לנו הבנה מקצועית בכל מה שקשור למתן שירותי אח סיעוד. יש ברשותנו ידע רב שמקנה לנו את היכולות לענות על הצרכים האישיים של כל קשיש ולספק מענה מושלם ומותאם לצרכים הנוכחיים.
  • האמינות – אנו חברה אמינה שגם אתם יכולים לסמוך עליה. חשוב לנו מאוד לדאוג לרווחתו של הקשיש ולרוגע של בני המשפחה. ואנחנו עוקבים אחר הטיפול ומוודאים כי הקשיש מקבל מענה הולם.
  • הצוות – כדי לענות על הצרכים ולספק שירותי אח סיעוד מותאמים לקשיש אנחנו מעסיקים צוות רב תחומי שערוך לספק שירותי סיעוד בקרית טבעון. הצוות שלנו עבר את ההסמכה הנדרשת כדי להגיש שירותי סיעוד ברמת השרון, וכל אחד מהם עושה את עבודתו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר.
המקצועיות, האמינות, השירות
מבררים על שירותי סיעוד ברחובות? שירותי סיעוד ברמת השרון? רוצים לתת להורה הקשיש את הטוב ביותר? להצמיד מטפל או אח מקצועי ומסור? אצלנו תמצאו את מבוקשכם.
כי שירותי סיעוד בקרית טבעון וכן שירותי סיעוד ברחובות זה אנחנו.
במסירות רבה נדאג למענה המתאים לקשיש כדי להפוך את הימים הקשים שלו לקלים ונוחים יותר.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין