© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

שירות לזכאים לגמלת סיעוד

במדינה מתוקנת משפיעים החוקים על מה שמותר לעשות ומה שאסור. אך לא רק מסגרת פעולה נורמטיבית מסייעים החוקים להסדיר. ישנם חוקים חשובים כמו חוק הסיעוד, אשר מגדירים את זכויותיהם של אלה שקשה להם לדאוג לעצמם, אלה שהגיעו לגיל מבוגר ויכולת התפקוד שלהם אינה כתמול שלשום. 

מבחינת ציבורית, חשיבות החוק רבה כל כך שכן בהתאם לקריטריונים הקבועים בו יכולים הזכאים לקבל שירות חינמי חשוב, חיוני. עמותת לב זהב מלווה את אוכלוסיית הקשישים ומייעצת גם לבני משפחותיהם לגבי שירותי סיעוד והשמה בבתי אבות. יתכן בהחלט שגם אתם או הוריכם המבוגרים זכאים לקבל שירות חינמי לזכאים לחוק סיעוד. להלן נסביר על משמעות הדבר. 

חוק הסיעוד – טיפול סיעודי מקיף ומקצועי 
חוק ביטוח סיעוד נועד לסייע ולהגדיר כללים לשמירה על כבודם ואיכות חייהם של קשישים סיעודיים. הגורם האמון על יישום לשון החוק הינו המוסד לביטוח לאומי. לימינו של המוסד לביטוח לאומי פועל משרד הרווחה כאשר חברות או עמותות כדוגמת לב זהב הם אלה שמספקים את כוח האדם והמשאבים שמאפשרים ליישם את החזון המשתקף בלשון החוק הלכה למעשה.

שירות לזכאים לחוק סיעוד משמעו האפשרות לקבל סיוע קבוע ממטפלים מקצועיים, ישראלים או זרים, בהתאם ליכולת התפקוד ומבחני תפקוד. עמותת לב זהב מוכרת על ידי ביטוח לאומי כעמותה העומדת בסטנדרטים מהגבוהים ביותר וחשוב אף יותר – זוכה להוקרה יום יומית מאלפי הקשישים שמשתמשים בשירותיה.

מהו בעצם שירות לזכאים לחוק סיעוד?
המשמעות הינה בדיקת זכאות לגמלה של הביטוח הלאומי – גמלת סיעוד. בניגוד למרבית גמלאות הביטוח הלאומי, כאן השאיפה היא להעניק לזקוקים לה לא כסף כי אם שירות. שירות שניתן על ידי מטפלים אמינים ומקצועיים המגיעים לבתיהם של הקשישים באופן סדיר.

לא מדובר בדרך כלל בטיפול של עשרים וארבע שעות ביממה כי אם טיפול של מספר נתון של שעות בשבוע. ככל שהמטופלים מתקשים יותר לתפקד באופן עצמי כך הם יזדקקו ולכן גם יקבלו יותר שעות סיעוד.
 
בהתאם לחוק הסיעוד, יש 6 רמות, כאשר רמה 6 משמעותה זכאות מקסימלית לשעות טיפול. 
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין