© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

טיפול בקשישים ביפו

שנות הזקנה מעמידות את הקשיש מול שורה ארוכה של קשיים ומוגבלויות. כיצד מתמודדים עם כאבים איומים? איך מבצעים פעולות נצרכות כאשר הרגליים אינן נשמעות? איך מעבירים חפצים ממקום למקום כאשר הידיים רועדות והגוף אך בקושי נושא את עצמו? אכן, כאשר המצב הפיסי נעשה כה ירוד חשוב לקבל טיפול בקשישים ביפו.

חשיבות ההתאמה
טיפול בקשישים ביפו זה נושא מאתגר בהחלט. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שהקשיש מוגבל וזקוק לעזרה רציפה במהלך היום. לא קל להתמודד עם מלווה צמוד שלא עונה על הצורך, כזה שלא ממש מצליח לעמוד בדרישות ולספק את רצונו של הקשיש. מסיבה זו חשוב מאוד כי המטפל שיגיע ללוות את הקשיש יתאים לו מכל בחינה אפשרית. וזה אומר שהקשיש יוכל להיות שבע רצון מהעזרה אותה הוא מקבל.

מקצועיות בתחום טיפול בקשישים ביפו
יש שיסברו כי טיפול בקשישים ביפו הוא תחום פשוט שכל אחד יכול לעסוק בו. למען האמת המציאות מוכיחה שזה לגמרי לא כך. ההוכחה לכך היא העובדה שרבים שסברו בתחילת דרכם שהם יוכלו לעסוק בתחום ולהעניק לקשיש ליווי מסור וידידותי מוצאים את עצם כחלוף תקופה קצרה מחוץ למעגל. וזאת מכיוון שעבודה בתחום טיפול בקשישים בטירת הכרמל מצריכה יכולות רבות.
  • סבלנות – אדם שעוסק בתחום טיפול בקשישים בלוד צריך להיות מלא סבלנות. לדעת שההקשבה לקשיש, השיחה עמו והמאמץ לספק לקשיש את כל צרכיו היא חלק משמעותי מהעבודה שלו. נכון, לשם כך הוא צריך להיות סבלן מאוד. אבל זה חלק בלתי נפרד מהתפקיד.
  • מסירות – טיפול באדם בעל רגשות וצרכים מצריך סף רגישות גבוה. ההבנה כי הקשיש מוגבל וזקוק לעזרה, שהוא נמצא במקום של מוגבלות וצורך תמידי בקבלת עזרה ולא יכול לשרת את עצמו. כאשר בוחרים מטפל עבור טיפול בקשישים במועצה אזורית גזר חשוב לברר על מידת המסירות.
  • מיומנות – טיפול בקשישים בטירת הכרמל מצריך ניסיון ומיומנות. רק לאחר היכרות עם עבודה בתחום טיפול בקשישים בלוד ירכוש המטפל את הכלים לספק טיפול בקשישים במועצה אזורית גזר.
לב זהב – כאן תמצאו את המענה המושלם והמותאם לקשיש. מטפלים מקצועיים שיענו על הצרכים במלואם.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין