© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

הרצאות והדרכות לקשישים

בעמותת לב זהב סבורים כי הזכות להיות מאושרים איננה תלויה בגיל. העמותה, המעניקה פתרונות טיפוליים וסיעודיים לקשישים, מאמינה כי אחד המפתחות הטובים לחיים מאושרים בגיל המבוגר הינו ידע והעשרה. לא רק הצעירים רוצים ושואפים להיות משכילים, מעודכנים ופעילים. באמצעות הרצאות והדרכות לקשישים יכולים גם בני הגיל שלישי לדעת יותר על מה שקורה היום. כך הם יכולים להישאר רלוונטיים, להעצים את תחושת המסוגלות וגם לדעת יותר על מה שמגיע להם, על הזכויות שהחוק מעמיד לרשותם ועל עמותות וארגונים היכולים לסייע להם בכל תחומי החיים וגם בפעילויות היום יום. 

הרצאות, בטיחות ובריאות 
רבים מהקשישים זקוקים לטיפולים רפואיים בתדירות די גבוהה ויש הזקוקים לטיפולים כרוניים. שמירה על בריאות טובה יותר מבוססת בהחלט על שמיעה לעצת הרופא ולקיחת התרופות במועד אך יש גם היבטים נוספים, לא פחות חשובים. התנהגות בטוחה, כזאת שמונעת סיכונים ופציעות חשובה מאוד לבריאות ולאיכות החיים. מכיוון שכך, כדאי להיות מודעים לקיומן של הרצאות והדרכות לקשישים שעוסקות בדיוק בכך. 

כאשר יודעים יותר, יודעים כיצד להתמודד עם הגוף שמאבד מגמישותו ומחיוניותו. ניתן לדעת אילו עזרים ניתן למצוא, שיכולים למנוע נפילה במקלחת או פציעה בעקבות נפילה מהמיטה. כאשר מקשיבים לדבריהם של הבקיאים בתחומים אלה, ניתן לא רק להאריך ימים. כך ניתן להפך את הימים ליותר בריאים בזכות הלמידה על תזונה נכונה ופעילות גופנית מותאמת גיל. 

הכוח להמשיך ולחייך
הרצאות והדרכות לקשישים יכולות לכלול מגוון רחב של נושאים, החל מהרצאות בנושאי פוליטיקה, דרך הדרכות בתחומי היצירה או אפשרויות להתנדבות בקהילה וכלה בהרצאות בנושאי מימוש זכויות. כולנו יודעים כי במידה רבה הקשישים הם אוכלוסייה מוחלשת. אך באמצעות ידע, ניתן לצמצם זאת ואפילו להפוך לבעלי עוצמה וכוח – כוח לקבל את מה שמגיע, כח להמשיך ולחייך גם אם לא הכל וורוד, כוח לשמור על אופטימיות ואור בעיניים.

בעמותות לב זהב מדגישים כי הרצאות והדרכות לקשישים, כדוגמת אלה בנושא הזכויות מביטוח לאומי ועל פי חוק הסיעוד יכולות לאפשר נגישות גבוהה לטיפולים החשובים לאיכות חיים. כל זאת, מבלי לוותר על הרצאות או הדרכות במגוון תחומי דעת שונים – איש איש לפי טעמו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין