© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

מטפלים לגיל הזהב

גיל הזקנה מלווה בתופעות רבות שיוצרות קשיים ומוגבלויות ברמות משתנות. כאשר קשיש מגיע למצב בו הוא אינו יכול לדאוג לצרכיו האישיים ואינו יכול לבצע בכוחות עצמו את הפעולות הנדרשות לצורך מחיתו, יהיה צורך להכניס לתמונת החיים שלו מטפלים לגיל הזהב. מטפלים אלו מכירים את מאפייני גיל הזהב ויודעים מה נדרש מהם לעשות על מנת לספק לקשיש את תנאי החיים הנוחים והראויים ביותר. ואכן קשישים רבים נעזרים ברמה יומיומית בשירות של מטפלים לגיל הזהב, בעזרתם הרציפה הם מנהלים סדר יום נוח ומותאם לצרכים שלהם.

התועלת של מטפלים לגיל הזהב
  • עזרה טכנית – הפן הראשון הוא טכני. מטפל שנמצא במקום מלווה את הקשיש ומסייע לו למלא את הצרכים שלו בצורה מותאמת לפי רצונו וצרכיו האישיים.
  • שמירה – מטפלים לחולי אלצהיימר נדרשים להגיש סיוע מעט שונה לקשיש. היות והקשיש מתמודד עם דימנציה הוא זקוק לליווי ולהשגחה צמודה כדי למנוע מקרים של סיכון עצמי. לפיכך יוצמדו מטפלים לחולי דימנציה לקשיש וידרשו להשגיח וללוות את הקשיש בכל דרכיו כדי למנוע מקרים מסוכנים.
  • תיירות מרפא – כיום קיימת מודעות גוברת לתיירות מרפא. מונח זה מתאר יציאה של קבוצות לאזורים מסוימים באתרים מסוימים ברחבי העולם כדי לקבל טיפול מיוחד או ליהנות מתנאי מזג אוויר מיוחדים. כדי לאפשר לקשיש להגיע למקום ולמצות את הביקור חשוב להצמיד לו מטפלים לתיירות מרפא. המטפלים ילוו את הקשישים ויבטיחו את שלומם במהלך הנסיעות.
  • טיפול סיעודי – במקרים בהם מדובר על קשיש סיעודי יידרש סיוע של מטפלים לגיל הזהב שמגישים סיוע סיעודי. הללו יטפלו בקשיש ויבצעו את הפעולות הנצרכות.
עמותת לב זהב – המרכז לקשיש
בין אם אתם מחפשים לשכור שירות של מטפלים לחולי אלצהיימר ובין אם אתם זקוקים לשירות מטפלים לתיירות מרפא –
אנחנו הכתובת שלכם.
אנחנו מעסיקים צוות מקצועי של מטפלים לחולי דימנציה וכן מטפלים סיעודיים.
יש לנו את הידע הנדרש ואת כל הכלים המקצועיים לספק מענה מושלם לצורך של הקשיש.
אתנו הוא יוכל ליהנות מזקנה נעימה ומכבדת –  כך זה כאשר מטפל מסור ומקצועי ניצב לימינו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין