© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

מטפל סיעודי ברמת אביב

כאשר אתם מחפשים מטפל סיעודי ברמת אביב חשוב לכם להיות בטוחים שבחרתם את הטוב ביותר.כי עבור ההורים או היקרים לכם שאתם מופקדים עליהם ודואגים לשלומם, אתם מחפשים את הטוב ביותר. אכן, בחירת המטפל משפיעה במידה רבה על איכות החיים של ההורה שלכם ועל שלומו. מסיבה זו אתם עושים כל מאמץ לאתר מטפל מקצועי ומומלץ שיוכל לענות על הצרכים ולספק מענה הולם.

מטפל סיעודי ברמת אביב – כיצד לבחור?
  • הגדירו את הצרכים – מהי המטרה בגינה אתם פונים להזמין שירות של מטפל סיעודי ברמת אביב? חשוב מאוד כי תגדירו את המטרה ואת הצורך הנוכחי של הקשיש. האם הוא נתקל בקשיים בביצוע מטלות יומיומיות? האם מדובר בקושי טכני או שמא הוא מתמודד עם בעיה בריאותית משמעותית והוא זקוק לליווי של אח רפואי?
  • שימו לב לנקודות מיוחדות – כאשר שוכרים שירות של מטפל סיעודי ברמת אביב יש לתת את הדעת להעדפות האישיות של הקשיש. האם יש לו תחביבים מיוחדים? האם יש דברים מסוימים שעלולים להפריע לו? חשוב לתת את הדעת לכך שאדם מבוגר מקובע להרגליו וקשה לו להתגמש ולהתרגל לשינויים. מטפלת סיעודית בלוד צריכה להתאים לנקודות המסוימות שנוגעות לחיי הקשיש.
  • התייעצו עם אנשי מקצוע – כדי להצליח לספק מענה מושלם ומותאם לקשיש חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מתחום הסיעוד והטיפול בקשישים. איש מקצוע שמכיר את התחום ואת הצרכים של הקשישים יוכל להועיל בבחירת מטפלת סיעודית בלוד.
בואו לעשות את זה טוב!
כדי לקבל  שירותי סיעוד בגוש דן ועל מנת למצוא את המטפל המקצועי והמומלץ לקשיש חשוב לכם לפנות לעמותה מקצועית ובעלת וותק בתחום.
לב זהב מציעה לכם את הידע המקצועי ואת הצוות הרב תחומי המנוסה ביותר.
 אצלנו תוכלו לקבל שירות מקצועי של אח רפואי או שירותי סיעוד בגוש דן. כי לנו חשוב לעזור לקשיש ולתת לו את התנאים האידיאליים לצרכיו.
 כאשר הידע המקצועי הרב שלנו מופנה למען הקלה על חיי הקשיש אתם יכולים להיות רגועים.
אנו נעשה כל מאמץ כדי להקל ולהגיש סיוע הולם!
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין