© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

מרכז יום לקשישים

בוקר טוב, הקשיש מתחיל את יומו – מהו סדר היום שלו? מהן הפעולות שיהיה עליו לבצע במהלך היום? מי ידאג לו לצרכיו המינימליים? בחברת מי הוא יבלה? בדיוק על שאלות אלו נועד מרכז יום לקשישים לענות. מרכז יום לקשישים מרכז בתוכו מגוון פעילויות בתחומי עניין שונים. אמנם גם מועדון לקשישים מספק פעילויות וחוגים. אך בשונה ממועדון מספק מרכז יום לקשישים מענה לקשישים שאינם עצמאיים עוד.

בין אם מדובר על קשיש שזקוק לעזרה בהאכלה ורחצה, ובין אם מדובר בקשיש שנעזר במוצרי ספיגה. במרכז היום לקשישים ערוך צוות מקצועי של מטפלים ללוות את הקשיש ולספק לו מענה מושלם בהתאם למצבו.

מרכז יום לקשישים מספק מענה גם לקשישים שמתמודדים עם אלצהיימר. כלומר, כל קשיש בכל מצב רפואי באשר הוא יוכל למצוא מענה במרכז היום. זה המקום בו הוא יפגוש ידידים ויוכל ליצור ולהתנסות במגוון תחומים תחת ליווי רפואי ומקצועי. אחיות מקצועיות וכן מטפלים בתחום סיעוד לגיל הזהב מלווים את הקשישים במקום ומקלים על הקשישים את אורח החיים שלהם.

מה יש לנו להציע לכם?
עמותת לב זהב מציעה מגוון פתרונות לקשישים. מטרת העל שניצבת מול עיננו היא למצוא את הפתרון המושלם והמתאים לקשיש ולספק לו את העזרה הנדרשת לו אישית. דרכנו ניתן לשכור שירות של עובדות לקשישים או פיליפינים לסיעוד. העמותה שלנו עושה כל מאמץ לספק לכל קשיש את המענה המושלם והמתאים לצרכיו הוא בצורה מקצועית ועל ידי צוות מקצועי ומיומן ביותר בתחום.

אם אתם מבררים על סיעוד לגיל הזהב או שאתם זקוקים לשכור עובדות לקשישים אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר. תוכלו לקבל אצלנו את כל המידע הנחוץ לכם ולספק לקשיש את העזרה הרצויה לו במלואה. כך זה כשחברה מקצועית ומנוסה בתחום הסיעוד והעזרה לקשישים עמלה לספק פתרונות מותאמים לקשיש.

הצטרפו ללקוחות המרוצים של העמותה וספקו גם אתם טיפול מסור ומקצועי ליקר לכם.
כי כאשר מצמידים פיליפינים לסיעוד או אח סיעודי לקשיש אכן ניתן להקל מעליו את קשיי היום יום ולרכך את הכאבים.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין