© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

עזרה סיעודית בבית

הפתגם אומר שארון ישן לא מזיזים ממקומו. וזאת בגלל הסיבה הפשוטה שפעמים הארון הישן ניצב על מקומו ועושה את העבודה הנדרשת כמצופה ממנו, אך ברגע שנזיז אותו ממקומו הוא יאבד את יציבותו ולא יוכל לעמוד עוד על מקומו. בדיוק כך הם פני הדברים כאשר מדובר על קשיש. בשנים בהן הקשיש מתבגר לא כדאי להעביר אותו ממקום למקום. כיוון שהבית אליו הוא רגיל מספק לו יציבות ושומר על הרעננות שלו. מעבר למקום מגורים אחר משפיע עליו בצורה משמעותית ועלול לגרום לירידה תלולה במצב הבריאותי שלו.

מענה מדויק למצב – עזרה סיעודית בבית
אך לא תמיד אפשרי להשאיר את הקשיש בבית. הוא חלוש וחסר יכולות, הוא מוגבל ולא מסוגל לדאוג לצרכיו המינימליים. אך מנגד להוציא אותו מהבית ולהעביר אותו לבית אבות זו פעולה שעלולה להחריף את מצבו. עזרה סיעודית בבית זה פתרון נהדר שעשוי לספק מענה לצרכיו הנוכחיים של הקשיש. הוא יוכל להישאר על מקומו ולהתגורר במקום הישן והמוכר תוך קבלת סיוע של מטפל מקצועי שיספק לו מענה מותאם לצורך שלו. עזרה סיעודית בבית על ידי מטפלים מקצועיים יענו על הצורך.

עמותת לב זהב – הפתרון שלכם אצלנו
טיפול בקשישים בהרצליה זה אולי לא עניין מורכב. אבל כדי לספק את הצורך ולמצוא את המטפל המקצועי והמסור שיוכל לספק עזרה סיעודית בבית, יש לפנות אל חברה אמינה ומוכרת שמספקת שירותי טיפול בקשישים ביישובי גדרות. עמותת לב זהב מציעה לכל הנצרך שירות של טיפול בקשישים במודיעין במקצועיות ובאמינות.

וזאת באמצעות צוות מקצועי ומסור של מטפלים מנוסים שרואים מול עיניהם את טובת הקשישים. אנחנו מעסיקים צוות מקצועי ומסור שמספק טיפול בקשישים בהרצליה. הצוות שלנו ערוך לענות על כל צורך של קשיש ולאפשר לכל אחד להזדקן בכבוד ולקבל מענה מושלם לצרכים המיוחדים שלו.

טיפול בקשישים ביישובי גדרות – העמותה שלנו היא המומלצת והמומחית בתחומה. עבור טיפול בקשישים במודיעין מומלץ לפנות אלינו ולקבל מענה מושלם שעונה על הצרכים! זו הכתובת שלכם לקבלת סיוע מקצועי ועזרה סיעודית לקשיש.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין