© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

פצעי לחץ אצל מבוגרים

אחת התופעות הקשות והמטרידות היא תופעה של פצעי לחץ אצל מבוגרים. פצעי הלחץ אלו פצעים שנוצרים מחמת לחץ שמופעל על רקמות הגוף וכתוצאה מהלחץ לא מתרחשת אספקת חמצן סדירה לרקמות. תופעה של פצעי לחץ אצל מבוגרים היא תופעה מטרידה עד מאוד, והיא מצריכה טיפול מותאם ורציני כדי למנוע החמרה של הפצעים וכן לרפא במידת האפשר את הפצעים שכבר נוצרו.

על מנת לספק את המענה הנדרש ולתמוך בקשיש הסובל מפצעי לחץ חשוב כי המטפלים בקשיש יכירו את התופעה וידעו מה ניתן לעשות כדי להקל על הקשיש שסובל מתופעת פצעי לחץ אצל מבוגרים.

אנחנו הכתובת האמינה שלכם
כאשר מחפשים איש מקצוע שיגיש טיפול וסיעוד לקשיש חשוב מאוד למצוא את הגורם המקצועי והאמין שאכן יוכל לענות על הצורך, ולספק את המענה הנדרש והמותאם לפי מצבו של הקשיש. לא פעם מתברר לאחר מעשה כי המטפל אינו מתאים או אינו מסוגל לספק את הצורך ולהגיש את הטיפול הנצרך. במיוחד אם הקשיש מתמודד עם תופעה של פצעי לחץ אצל מבוגרים או אלצהייימר וכל תופעה בריאותית משמעותית אחרת.

כאן העמותה שלנו  – עמותת לב זהב נרתמת לפעולה ומציעה את המענה המושלם והמתאים שיוכל לענות על הצרכים של הקשיש ולהקל על מצבו המורכב. אנחנו מעסיקים צוות מקצועי של מטפלים ומטפלות אשר מכירים היטב את התחום ויודעים מה עליהם לעשות כדי להגיש את העזרה לקשיש. כאשר פונים אלינו ומזמינים שירות אח סיעוד אפשר להיות רגועים. כי אנחנו כאן מציעים מענה מושלם ומסייעים לכל קשיש ובני משפחתו למצוא את המענה המושלם והמתאים לצרכיו הוא.

אם תפנו אלינו לברר על שירותי סיעוד בשפרעם תגלו כי יש לנו מענה מושלם לפי הצורך מולו אתם עומדים.
צוות רב תחומי עומד לשירותכם ומציע לכם שירותי סיעוד בשפרעם וכן מטפלים בעלי מיומנו בתחום פצעי לחץ אצל קשישים. אצלנו מתאימים טיפול מקצועי ומסור לכל קשיש לפי מצבו. פצעי לחץ אצל קשישים או שירות אח סיעוד לקשיש שזקוק לעזרה בהאכלה וכן הלאה. אצלנו תהיו מרוצים משירות אמין ויחס נהדר שעונה על הדרישות שלכם!
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין