© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

מטפלת סיעודית ישראלית

העסקת מטפלת סיעודית ישראלית 

עמותת לב זהב פועלת למען רווחתם של קשישים בכל רחבי הארץ ומסייעת להם באיתור והעסקת מטפלת סיעודית, לרבות מטפלת סיעודית ישראלית עבור מגוון צרכים. בין היתר העמותה תסייע בהעסקת מטפלת סיעודית פרטית להשגחה בבית חולים, מטפלת במשרה חלקית ומטפלת ישראלית ל- 24 שעות ביממה. 

למה דווקא מטפלת ישראלית ? 

למרות האפשרות להעסקת עובדת זרה יש לא מעט משפחות וקשישים שמעדיפים את שירותיה של מטפלת סיעודית ישראלית בגין קשת רחבה של סיבות. העיקריות שבהן הינן: 

  • מנטליות– מטפלת ישראלית מגיעה מאותו רקע חברתי ותרבותי של המטופל ובני משפחתו, ולכן לא אחת קל לה יותר לתקשר עימו ולהבין את צרכיו השונים. כמו כן מטפלת ישראלית בטוחה בסביבתה ויודעת כיצד להתנהל במצבים שונים, למשל מצבים בהם יש צורך להזמין סיוע רפואי. 
  • שפה– מטפלת ישראלית מדברת עברית ולכן קל ופשוט למטופל ובני משפחתו לתקשר עימה, וכן להסתייע בה לצרכים שונים, למשל לשוחח ולהבין גורמי רפואה בבית או בקופת חולים. כמו כן, הקשר הנוצר עם המטופל יכול להעמיק והמטופל ובני משפחתו יכולים להיות רגועים שמבינים אותם. 
  • יעילות– ידיעת השפה העברית מסייעת בעוד מגוון מטלות והופכת את הטיפול בקשיש להרבה יותר יעיל ומדויק. כך למשל, היכולת לקרוא ולהבין מרשמים והוראות שימוש בתרופות, מגדילה את מידה העצמאות של המטפלת ומפחיתה את הצורך בסיוע של בני משפחה. 
  • מרחב חיצוני– מטפלת ישראלית מתמצאת בסביבתה ומסייעת לקשיש בכל מטלה מחוץ לבית, בין אם באיתור קווי תחבורה, ביצוע מהיר ויעיל של קניות בסופר וכו’. 
  • תנאי העסקה– בעוד שהעסקת עובדת זרה כרוכה בשורה ארוכה של הליכים ביורוקרטים, הליך העסקת עובדת ישראלית הרבה יותר פשוט, קל ומהיר. כמו כן, מכיוון שהמדינה מעוניינת לעודד העסקת מטפלות ישראליות, מי שבוחר להעסיקן זוכה מביטוח לאומי בתוספת של שעות שבועיות. 
  • ניסיון והמלצות– בהיותה בת המקום פשוט לבדוק את הרקע ואת הכשרתה המקצועית של המטפלת, ואת ניסיונה המעשי בתחום, ולקבל עבורה המלצות ממטופלים לשעבר. 

זכויות של מטפלת סיעודית ישראלית 

יש לדעת כי עובדת סיעודית ישראלית נחשבת לעובדת שכירה והיא זכאית בחוק לכל הזכויות של עובדים שכירים, לרבות משכורת העומדת לפחות על שכר מינימום, תשלומי ביטוח פנסיוני וביטוח לאומי, דמי מחלה, חגים והבראה, הוצאות נסיעות פיצויי פיטורים וכו’. 

העסקת מטפלת ישראלית 

למידע נוסף אודות העסקת מטפלת סיעודית ישראלית צרו קשר עם עמותת לב זהב בטלפון 03-6555870 או במייל info@lev-zahav.co.il.

בעמותות לב זהב מדגישים כי הרצאות והדרכות לקשישים, כדוגמת אלה בנושא הזכויות מביטוח לאומי ועל פי חוק הסיעוד יכולות לאפשר נגישות גבוהה לטיפולים החשובים לאיכות חיים. כל זאת, מבלי לוותר על הרצאות או הדרכות במגוון תחומי דעת שונים – איש איש לפי טעמו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין