© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

תשלום אגרה לעובד זר

תשלום אגרה להארכת היתר העסקת עובד זר 

העסקת עובד זר סיעודי כרוכה בתשלום אגרות שונות, לרבות אגרת היתר העסקה, אגרת השלמה ואגרת הארכת רישיון עבודה לעובד זר. בעמותת לב זהב יסייעו לכם בקבלת כל ההיתרים נדרשים להעסקת עובד זר לצד מתן הסבר וסיוע בתשלום אגרה לעובד זר. 

 

תשלום אגרה כחלק מהליך קבלת היתרים 

תשלום אגרה לעובד זר מהווה חלק מהליך קבלת היתרים עבור העסקתו מידי הרשות לאוכלוסין והגירה. חשוב לציין כי על פי חוק אסור להעסיק עובד זר ללא היתרים. כמובן שללא היתר אין אפשרות לשלם אגרות וכן העסקת העובד אינה מוכרת על ידי הרשויות. בהמשך האגרות המשולמות יצורפו לבקשות שונות, בין אם להעסקת עובד ורישומו תחת שם המעסיק, עבור עריכת מבחן תלות או לשם הארכת רישיון עבודה. 

 

אגרות שונות שיש לשלם 

עבור העסקת עובד זר יש לשלם אגרות שונות שנגבות על ידי יחידת מת”ש השייכת לרשות האוכלוסין וההגירה. האגרות כוללות את הסוגים הבאים: 

  • אגרה להיתר העסקה– אגרה שיש לשלמה עבור בקשת היתר העסקה לעובד זר סיעודי. יש לציין כי אגרה זו לא תוחזר גם אם הבקשה תידחה. כמו כן, אין פטורים והנחות עבור תשלום אגרה זו. את שובר תשלום האגרה יש לצרף לבקשה להעסקת עובד. 
  • אגרה למבחן תלות– אגרת השלמה שנדרש לשלם מטופל בגיל פרישה שבגין גובה ההכנסות אינו זכאי לקבל גמלת סיעוד, ולכן עליו לעבור מבחן תלות הכרוך בתשלום אגרה. 
  • אגרת הארכת רישיון עבודה לעובד זר– אגרה המצורפת לבקשת הארכת רישיון עבודה של עובד זר. 
  • אגרה שנתית– העסקת עובד זר לצורכי טיפול סיעודי אינה כרוכה באגרה שנתית, להבדיל מהעסקת עובדים זרים בתחומים אחרים שיש לשלם עבורם אגרה שנתית לרישיון ואשרה. 

 

פרטים שיש למלא 

בכדי לשלם אגרת עובד זר לרשות האוכלוסין וההגירה יש למלא לצד האגרה מספר פרטים שכוללים את שמו של המטופל ומספר תעודת הזהות שלו, כתובת מגורים מלאה עם שם עיר, שם רחוב, מספר בית ודירה. כמו כן יש לצרף מספר טלפון, שמו של משלם האגרה ומספר הטלפון שלו. 

 

לתשלום אגרה לעובד זר 

למידע נוסף אודות אגרת תשלום לעובד זר צרו קשר עם עמותת לב זהב בטלפון 03-6555870 או במייל info@lev-zahav.co.il.

בעמותות לב זהב מדגישים כי הרצאות והדרכות לקשישים, כדוגמת אלה בנושא הזכויות מביטוח לאומי ועל פי חוק הסיעוד יכולות לאפשר נגישות גבוהה לטיפולים החשובים לאיכות חיים. כל זאת, מבלי לוותר על הרצאות או הדרכות במגוון תחומי דעת שונים – איש איש לפי טעמו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין