© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה |
הנהלה: בניין וורקר רח' הכישור 30, חולון |
לשירותכם סניפים בפריסה ארצית
תמיכה משפחתית להתמודדות עם מטופל סיעודי
לא אחת הזקנה הופכת לאבן בוחן של המשפחה מול האדם הנזקק והטיפולי. מצב חדש זה יכול לערער את בני המשפחה, את בן או בת זוג, את ילדי הקשיש וקרובים נוספים. בכדי להתמודד עם השינוי ועם המצב, לא אחת יש צורך בתמיכה משפחתית כפי שמציעה עמותת לב זהב– שירותי סיעוד ורווחה.
מורכבות ההתמודדות עם אדם סיעודי
גם אם מדובר בהתדרדרות חדה במצב של הקשיש, ובין אם מדובר בתהליך הדרגתי, הפיכתו של אדם לסיעודי אינה מצב פשוט לעיכול ולהתמודדות עבור בני המשפחה. המצב החדש של הקשיש דורש הערכות מחדש של המשפחה, התגייסות והשקעה של משאבים רבים, המעלים שורה ארוכה של קשיים ואתגרים כלכליים, פיזיים ונפשיים. בעמותה שלנו, לצד סיוע לקשיש הסיעודי, גם מעניקים תמיכה משפחתית מקצועית שמסייעת להיערך ולהתמודד עם המציאות החדשה.
הקושי שמעלה קשיש סיעודי
קשיש ההופך לסיעודי מעלה קשיים רבים בקרב בני משפחתו, שהינם נפשיים, כלכליים ופיזיים:
תמיכה במשפחות של מטופל סיעודי
למידע נוסף אודות תמיכה במשפחות של מטופל סיעודי, צרו קשר עם עמותת לב זהב- שירותי סיעוד ורווחה, בטלפון 03-6555870 או במייל info@lev-zahav.co.il.
© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה |
הנהלה: בניין וורקר רח' הכישור 30, חולון
| לשירותכם סניפים בפריסה ארצית
לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה
מאמרים
סניפים
לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה
מייל: info@lev-zahav.co.il
הנהלה: בניין וורקר רח' הכישור 30, חולון
האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב