© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

שירותי טרום סיעוד

נדרשים לסיוע סיעודי מידי, אך המוסד לביטוח לאומי עוד לא אישר לכם גמלת סיעוד?

בעמותת לב זהב -שירותי סיעוד ורווחה, יעניקו לכם שירותי טרום סיעוד לקשישים. העמותה חתומה על הסכם מול המוסד לביטוח לאומי למתן שירותים עבור מקבלי גמלת סיעוד. שירות טרום הינו שירות המיועד לקשישים שעדיין לא סיימו את ההליכים לקבלת גמלת סיעוד אך הם נדרשים בשירותי סיעוד מידיים.

 

הצורך בשירותי טרום סיעוד

במדינת ישראל הגשת תביעות עבור גמלות סיעוד כרוכה בהליך ממושך שיכול לארוך  זמן מה. אולם יש מקרים בהם קשישים נדרשים לסיוע סיעודי מיידי בביתם ואינם יכולים להמתין עד סיום ההליכים. במקרים אלו תוכלו לקבל מאתנו שירותי טרום סיעוד ללא עלות ובהיקף של מספר שבועות.

 

קבלת שירותי טרם סיעוד

שירותי טרום סיעוד ניתנים בהתאם לשיקול דעתה המקצועי של העמותה ולאחר ביקור בית של העובד המקצועי שיקבע את צרכי הקשיש.

לאחר קבלת  האישור לשירותי טרום סיעוד נתכנן ביחד עמכם תוכנית טיפול העונה על צרכי הקשיש יש להדגיש  כי טרום סיעוד הינו שירות ללא עלות הניתן באופן מידי עוד בטרם קבלת האישור מהמוסד לביטוח לאומי על קבלת הגמלה.

 

מאפייני שירות טרום סיעוד

שירותי טרום סיעוד דואגים להשמה מיידית של מטפל סיעודי בביתו של המטופל ללא עלות, עד לקבלת אישור עבור גמלת סיעוד מידי המוסד לביטוח לאומי. בהתאם להערכה מקצועית ייקבעו אופי, מספר שעות ומשך הטיפול הסיעודי הנדרש, וייבחר עבורו מטפל סיעודי עם כישורים מתאימים. עובדת סוציאלית מטעם העמותה מלווה שירות זה ומפקחת עליו.

 

שירותי טרום סיעוד

למידע נוסף אודות שירותי טרום סיעוד צרו קשר עם עמותת לב זהב- שירותי סיעוד ורווחה, בטלפון 03-6555870 או במייל info@lev-zahav.co.il.

בעמותות לב זהב מדגישים כי הרצאות והדרכות לקשישים, כדוגמת אלה בנושא הזכויות מביטוח לאומי ועל פי חוק הסיעוד יכולות לאפשר נגישות גבוהה לטיפולים החשובים לאיכות חיים. כל זאת, מבלי לוותר על הרצאות או הדרכות במגוון תחומי דעת שונים – איש איש לפי טעמו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין