© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

ניהול טיפול סיעודי – שרותי ניהול טיפול בקשיש

בסוף כולנו מזדקנים. בשלב מסוים של חיינו, חלקנו נחווה קושי בתפקוד ונזדקק לסיוע. ההכרה באי יכולת לביצוע פעולות באופן עצמאי והצורך בסיוע, קשה בעבור אלו הנזקקים לכך. חלקם יפנו לפתרון של דיור מוגן, שם מבטיחים הנאה ממגוון פעילויות, חוגים, טיולים וחיי חברה שוקקים. אמנם ישנם כאלו אשר אפילו מצאו אהבה חדשה במסגרת של דיור מוגן, אך חשוב להבין כי פתרון זה אינו מתאים לכולם ויש שיעדיפו להישאר בסביבה המוכרת להם ולא לבצע שינויים דרסטיים וללכת ללא מוכר.

עבור מי שאינו רוצה לעזוב את ביתו, אך זקוק לעזרה, ישנו פתרון טוב בדמות עובד סיעודי אשר מעניק טיפול וסיוע בבית הקשיש.

האם כדאי להעניק טיפול סיעודי בבית?

במקרה בו הורה מבוגר זקוק לעזרה ואינו מעוניין לעזוב את ביתו, טיפול סיעודי בבית יהיה הפתרון המיטבי והוא אף מביא עימו לא מעט יתרונות, בהם:

  1. המטפל ישגיח באופן צמוד על הקשיש שהוא אמון על הטיפול בו, יתרון חשוב במיוחד במקרים בהם נדרש טיפול סיעודי קבוע בכל שעות היממה.
  2. העסקת מטפל מאפשרת לקשיש ולמשפחתו הקרובה להמשיך בשגרת חייהם ללא לחץ.
  3. כחלק בלתי נפרד מטיפול סיעודי בבית, ניתנים ייעוץ, הכוונה וליווי לבני המשפחה המתגוררים עם המטופל הסיעודי, כמו גם ביקורי בית סדירים על ידי עובדת סוציאלית או אחות מוסמכת המתמחה בתחום הסיעוד. ביקורים אלו נועדו בעיקר למטרת איתור וזיהוי צרכים ו/או החמרה כלשהי במצבו של המטופל או צורך שמתעורר ומצריך שינויים בתכנית הטיפול.
  4. כאשר המטפל מועסק דרך גורם מוסדר, תוכלו לקבל מענה לכל בעיה או שאלה שעשויות להתעורר, על ידי צוות מקצועי.
  5. מטפל מקצועי מועסק דרך גורם מורשה, אשר דואג לרווחתו ואף לספק מחליף מיומן במידה והמטפל הקבוע יוצא לחופשה קצרה.

ניהול טיפול בקשיש – מה זה אומר?

בהתאם למצבו של הקשיש, ניתן לבחון האם הוא זקוק לטיפול 24/7 עם מטפל המתגורר עימו, או שהוא יכול לתפקד ברוב הזמן בעצמו אך נזקק לעזרה במשימות מסוימות. כאשר אנו מנהלים את הטיפול הביתי בקשיש אנו, בעמותת ״לב זהב״ למעשה תופרים לו חליפת טיפול אישית, המותאמת למידותיו. אנו דואגים להכיר את הקשיש ואת בני המשפחה המתגוררים עימו תחת אותה קורת גג, בודקים מהם צרכיו, , במה זקוק לסיוע, האם הוא זקוק לליווי לביצוע קניות או להתניידות, האם הוא צריך טיפול סיעודי מקיף יותר כמו רחצה, האכלה וכדומה, האם זקוק לסיוע בבישול, האם יש לו צרכים תזונתיים מסויימים : כגון: במידה וסובל מסכרת, בעיות לחץ דם וכו’ .חשוב לנו גם לבחון מה מצבו החברתי של המטופל – האם הוא חי בגפו? האם יש לו חוג חברתי? בדידות הינה תופעה נפוצה בקרב בני הגיל השלישי ולעיתים היא לבדה מחמירה את מצבם. מטפל אשר ידאג להוציא את המטופל מן הבית או יסייע לו בארגון מפגשים חברתיים ויעזור לקיימם – אפילו פעולה זו יכולה לחולל פלאים במצבו הנפשי והבריאותי של קשיש.

לנו בעמותת ״לב זהב״ חשוב מאד להתאים את הטיפול והמטפל עד כמה שאפשר למטופל ולצרכיו. ביקור בית ראשוני שלנו מאפשר לנו להתאים למטופל עובד שיתאים באופן מיטבי בהיבטים של מנטליות, שפה, יכולות לבצע את המשימות הנדרשות ועוד.

למי פונים כדי לנהל טיפול בקשיש?

פונים אלינו, לעמותת ״לב זהב״. יש לנו גישה למאגר עובדים מגוון, גם של ישראלים וגם של עובדים זרים, שמקבל הכשרה ומתאים למשימות המאתגרות שקיימות במהלך טיפול בקשיש. יש לנו צוות עובדים האמונים על רווחת המטפלים המועסקים על ידינו, דואגים למימוש כל זכויותיהם ומקלים על המשפחות הרוצות להעניק ליקיריהם את הטיפול המיטבי והאיכותי ביותר.

עמותת ״לב זהב״ שרותי סיעוד ורווחה (ע״ר) הינה עמותה ללא כוונות רווח הפרושה בכל רחבי הארץ, מן הצפון ועד השפלה, מתמחה בתחום מתן שירותי טיפול וסיעוד, אשר חרטה על דגלה להעניק לכל לקוחותיה את היחס והשרות האישיים ביותר, מתוך הכרה בעובדה שכאשר פונים אלינו, זו פניה לבקשת עזרה.

אם אתם מחפשים להעניק טיפול סיעודי לקרוב משפחה מבוגר או מעוניינים בעוד מידע בנושא, אל תהססו, התקשרו אלינו עוד היום, לטלפון שמספרו 03-5086868 ואנו נעשה הכל על מנת לתת לכם את המענה הטוב ביותר.

לב זהב היא העמותה המומלצת לאחים ולאחיות לליווי קשישים. גם אתם עתידים להיות שבעי רצון ממענה מותאם שעונה על הצרכים!
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין