© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

השגחה פרטית בבית חולים

השגחה פרטית בבית חולים: 

במציאות של ימינו, בה מערכת הבריאות ובתי חולים כורעים תחת עומסי עובדה ותקציבים דלים, לא אחת המאושפזים משלמים את המחיר, במיוחד אם הם קשישים וסיעודיים. הפתרון לבעיה זו מוצע בדמות שמירה פרטית בבית חולים. עמותת לב זהב מסייעת למשפחות המעוניינות בשירותי השגחה פרטית בבית חולים במהלך אשפוז וגם אחרי ניתוח. 

 

הצורך בהשגחה פרטית 

אין ספק שעבודתם סביב השעון של רופאים וצוותי רפואה בבתי חולים, הינה מלאכת קודש המצילה חיים. אולם במציאות הקיימת בה בתי חולים קורסים תחת עומס, לא אחת יכולים להתרחש מחדלים ותקלות, שלעיתים החולים המאושפזים משלמים את מחירם עם יחס פחות קשוב וחוסר יכולת לספק מענה שלם לצרכיהם. בני משפחה מתמודדים עם מצבים אלו על ידי ליווי אישי של הקשיש המאושפז, דאגה לצרכיו ומעקב אחר הטיפול הרפואי שהוא מקבל. אולם יש לא מעט מקרים בהם בני משפחה אינם פנויים או יכולים להשגיח על החולה. במקרים אלו ניתן להיעזר בשירותי השגחה פרטיים. 

 

שירותי השגחה פרטיים בבית חולים 

שירותי השגחה פרטית בבית חולים מעניקים תמיכה, שמירה והשגחה צמודה אחר החולה או הקשיש המאושפז, המקלה על שהייתו במקום ומבטיחה את שלומו ומסייעת לבני המשפחה להמשיך בשגרת יומם. השירות יעניק למאושפז תחושת ביטחון שהוא אינו לבד ושיש מישהו לצידו שיכול לדבר בשמו ולדאוג לצרכיו. בנוסף, האנשים המשגיחים אחר החולה הינם מטפלים סיעודיים היכולים לתמוך בטיפול הרפואי, למשל על ידי השגחה על נטילת תרופות, , מעקב אחר נתוני מכשור רפואי, הבטחת קבלת תזונה מתאימה וכו’. מעבר לכך מטפל צמוד גם יכול לסייע למאושפז לגשת לשירותים, להתקלח, לאכול, להתיישב, להסתובב במחלקה ומחוצה לה ועוד. 

 

סיוע בהעסקת משגיחים 

העמותה שלנו שהפועלת בפריסה ארצית רחבה, תעניק לכם סיוע מקצועי בהעסקת משגיח פרטי בבית חולים, היכול להיות מטפל או מטפלת סיעודית ישראלית או עובדת זרה, אנו נאתר עבורכם איש מקצוע מנוסה שמכיר את התנהלות בית החולים, עם מיומנות להבנה מהירה של צרכי הקשיש שמאושפז ובמתן סיוע תומך, יעיל וקשוב. דרכנו תוכלו גם להזמין שמירה פרטית בבית חולים בהתראה קצרה ביותר, לצד מתן שירות משלים של ליווי המטופל לביתו והשגחה עליו במהלך תקופת התאוששות והחלמה. 

 

שירותי השגחה פרטית בבית חולים 

למידע נוסף אודות שירותי השגחה פרטית בבית חולים צרו קשר עם עמותת לב זהב בטלפון 03-6555870 או במייל info@lev-zahav.co.il.

בעמותות לב זהב מדגישים כי הרצאות והדרכות לקשישים, כדוגמת אלה בנושא הזכויות מביטוח לאומי ועל פי חוק הסיעוד יכולות לאפשר נגישות גבוהה לטיפולים החשובים לאיכות חיים. כל זאת, מבלי לוותר על הרצאות או הדרכות במגוון תחומי דעת שונים – איש איש לפי טעמו.
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין