© עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה            |

הנהלה: בניין וורקר רח’ הכישור 30, חולון          |

לשירותכם סניפים בפריסה ארצית

טיפול פרטי בקשישים

קשישים רבים זקוקים לטיפול מקצועי, חם ומסור בהגיעם לגיל הזהב. מעבר לעזרה בהתמודדות עם הקשיים הפיזיים והתפקודיים בגיל המבוגר, טיפול בקשישים מחייב גם עזרה בהקלה על תחושת הבדידות המאפיינת את התקופה הזו. המצב שבו בן משפחה מאבד את יכולותיו לטפל בעצמו, וזקוק לסיוע בפעילויותיו היומיומיות, הוא מצב שכרוך לא פעם בקשיים ובצער. 

חשוב לדעת כי לא לכל קשיש/ה מתאימה מסגרת של בית אבות או מעון יום לקשישים. על כן כדאי למצות את זכויותיכם במסגרת “חוק הסיעוד” מטעם המוסד לביטוח לאומי, המקנה סל שירותים לקשישים המותאם לצרכיהם. 

טיפול אישי וסיעודי בקשישים 

טיפול אישי וסיעודי בקשישים נדרש במקרים בהם ניכרת ירידה בתפקוד האדם המבוגר, והוא זקוק לסיוע בפעילויות היומיומיות, לעיתים אף מסביב לשעון. העזרה במצב זה תהיה על ידי מטפלים מנוסים שיסייעו במגוון הפעולות שבהן המטופל זקוק לעזרה – האכלה, הלבשה, רחצה, ניידות, השגחה וסיוע בניקיון. טיפול אישי מסייע גם בהיבט הרגשי והחברתי של המטופל הזקוק לאוזן קשבת ולקשר אנושי.

הטיפול האישי והסיעודי בקשישים הזכאים לכך, ניתן במסגרת חוק הסיעוד על ידי המוסד לביטוח לאומי. הזכאים לטיפול אישי במסגרת החוק, מקבלים מספר נתון של שעות סיעוד בכל שבוע, אשר נקבע בהתאם למידת הזכאות ביחס ליכולת התפקוד של הקשיש. בנוסף, מומלץ לבדוק את זכויותיכם לקבלת שעות טיפול אישי וסיעודי ללא עלות, הניתנות מטעם הקרן לרווחת נפגעי השואה ו/או משרד הביטחון.

טיפול סיעודי פרטי בקשישים

מהותו של טיפול פרטי בקשישים היא מתן מענה עבור מטופלים מבוגרים הזקוקים להשגחה ולטיפול, הן בביתם והן במצב בו הם מאושפזים בבית החולים. אנשים בגיל הזהב עשויים להזדקק לטיפול סיעודי פרטי במספר מקרים: 

  • באופן זמני עד לקבלת הזכאות לטיפול סיעודי במסגרת חוק הסיעוד.
  • כאשר גמלת הסיעוד אינה מאושרת עפ”י תנאי הזכאות הנדרשים. לדוג’: גובה הכנסה.
  • כאשר מספר השעות המוענק מגמלת הסיעוד אינו מספיק לצרכי הקשיש.
  • כאשר הקשיש מאושפז בבית חולים.
  • כאשר אדם נזקק לטיפול סיעודי לאחר אשפוז.

בקבלת טיפול סיעודי פרטי תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שבן משפחתכם נמצא תחת טיפול המותאם לצרכיו, ומצוי תחת השגחה פרטית ומיטבית.

עמותת לב זהב – שירותי סיעוד ורווחה

עמותת לב זהב הוקמה במטרה לדאוג לרווחת בני הגיל שלישי בישראל, לשפר את איכות חייהם ולספק מענה מקיף ומקצועי לשאלות ולמצבים אשר עולים בתקופה זו של החיים. העמותה מספקת שירותים לקשישים במסגרת חוק הסיעוד הניתן על ידי המוסד לביטוח לאומי, כמו גם במסגרת זכאות מטעם הקרן לרווחת נפגעי השואה ו/או משרד הביטחון. בנוסף, העמותה מציעה גם שירות פרטי של טיפול סיעודי בקשישים. ניתן לספק את השירות לפרקי זמן קצרים או ארוכים. עבור כל אחד ממקבלי השירות יותאם סל שירותים אישי בהתאם למצבו התפקודי, הנפשי והכלכלי. ניתן יהיה לשנות את הסל בכל עת בהתאם לצורך. לאורך כל תקופה השירות, אנשי המקצוע בעמותה נמצאים בקשר רציף עם המטופל ועם בני המשפחה, ומעניקים להם הדרכה רציפה. 

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע וסיוע לטיפול סיעודי לקשישים – אנו ערוכים להעניק לכם שירות מהיר ואדיב באמצעות מילוי פרטים באתר או בטלפון: 03-5086868.    

לב זהב היא העמותה המומלצת לאחים ולאחיות לליווי קשישים. גם אתם עתידים להיות שבעי רצון ממענה מותאם שעונה על הצרכים!
צרו קשר ונשוב בהקדם

חייגו עכשיו 03-6555870

לפניות ומידע נוסף מלאו פרטים

ונחזור בהקדם

או מלאו פרטיכם

וניצור קשר בהקדם:

עמותת לב זהב מגייסת עו"ס, אחים ואחיות, גרונטולוגים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים לסניפים ברחבי הארץ

עַל־שַׁ֣חַל וָפֶ֣תֶן 
תִּדְרֹ֑ךְ תִּרְמֹ֖ס כְּפִ֣יר וְתַנִּֽין